下雨天想留在室內,不妨去參加Art Jamming,親自為心愛的毛孩畫畫。位於荔枝角動物畫室「肥仔 Feijai Sketches」開設寵物畫體驗班,學生不需有繪畫基礎,經由專業導師一步步指導,包保可以在5小時內完成一幅滿意的畫作,更可以帶貓狗主子陪你創作!
 
畫室常設體驗及常規油畫班,除了可提升藝術修養,還可以培養專注力, 陶冶性情。此外,肥仔Feijai Sketches還提供非一般的畫室體驗,包括「單身狗畫班」,招募單身男女一邊作畫、一邊互相交流, 配上酒水和小食,體驗另類畫畫的樂趣。
 

==============================================

想睇多啲就記得 Like 寵物藥妝Facebook / Follow 寵物藥妝 Instagram !! 

想係30秒內學到嘢之餘又會笑咗,要留意寵物藥妝Youtube Channel播出嘅「PETFLIX 30秒學懂了短片 !!