早前有主人帶布偶貓上大帽山行山時走失,幸好最終尋回貓咪。其實除了帶貓咪行山打卡,去貓Cafe也許是一個更安全的選擇。人氣貓Cafe「貓之茶房」早前在旺角開新分店,店內多達20隻貓均是領養貓,貓奴們可以被貓星人包圍之餘,還可以親手餵飼貓貓!
 
「貓之茶房」一切以貓為先,貓貓可自由走動或到房內休息,不會被勉強跟客人相處。店內提供貓玩具、逗貓棒,亦可購買貓零食、清蒸雞柳條及脫水乾雞柳等,方便客人親近貓貓,而店舖為了照顧貓咪健康,有限制客人餵食貓零食的次數及份量。另外貓之茶房亦致力參與流浪貓暫託、治療及定期捐款,希望讓更多人了解及關心流浪貓。
 
客人可免費享用一杯任選飲品,包括有機花茶、咖啡、梳打、汽水或特飲,平日收費首小時$60、次小時$38;假日或公眾假期首小時$70、次小時$48,店舖也有與餐廳合作提供食物和甜品,包括齊柏林熱狗。不過,大家要記得要保護食物,別讓貓貓偷食!
 
貓之茶房 Cats Tea Room
旺角分店地址:旺角弼街60號1樓

==============================================

想睇多啲就記得 Like 寵物藥妝Facebook / Follow 寵物藥妝 Instagram !! 

想係30秒內學到嘢之餘又會笑咗,要留意寵物藥妝Youtube Channel播出嘅「PETFLIX 30秒學懂了短片 !!