端午節連放3日假期,是時候帶毛孩出遊!位於將軍澳海濱的寵物友善餐廳Route 99,以美國復古風為主打,好像走進近期Netflix熱播的《怪奇物語》世界一樣,各位奴才趕快跟上熱潮,帶毛孩來盡情放電!
 
餐廳設多個特色打卡位讓毛孩與主人拍照,例如霓虹燈牌、懷舊電話亭、復古電單車及夢幻鞦韆等,別具美國風情,男子組合P1X3L的MV也在這裡拍攝。另外餐廳佔地逾7,000呎,空間非常闊落,大型犬也可以盡情暢玩。
 
食物方面,餐廳貼心地滿足主人及毛孩需要,特意邀請美國總廚設計餐單,還原美國地道美食,包括漢堡薯條、招牌窩夫,各款奶昔等;寵物亦可享用特製健康餐單,選用無激素食材製成的迷你漢堡、牛扒及Pizza等,更有寵物美容服務提供,有興趣主人記得提早預約!
 
圖片來源: @route99hk,@bichon_chickenleg
 

==============================================

想睇多啲就記得 Like 寵物藥妝Facebook / Follow 寵物藥妝 Instagram !! 

想係30秒內學到嘢之餘又會笑咗,要留意寵物藥妝Youtube Channel播出嘅「PETFLIX 30秒學懂了短片 !!